Saturday, February 25, 2012

ANNY 530 Must Have

Ispričavam se što sam bila odsutna, ali mali tehnički problemi oko neta mi nisu dali da blogam. Nadam se da ne zamjerate i da ćete me i dalje čitati i veseliti se svakom slijedećem postu. :)

Još jedan od lakova koje sam dobila za rođendan. Anny 530 Must have, nijansa koja slovi kao svojevrsni i jedan od duplića za Chanel Paradoxal. Nemam orginal, pa ih ne mogu usporediti, ali vjerujem swatchevima na netu pa mogu ovo tvrditi. Ako ne želite dati preveliku svotu novaca za Chanel, alternative eto ipak postoje.

Imala sam ga na wishlisti, a i draga prijateljica mi je obećala jedan ANNY lak za rođendan, pa sam odabrala (tj. ona je) da to bude ovaj. Jako se lijepo maže, prekriva u jednom sloju, ali ja sam za bolji dojam i izraženiju boju išla sa dva tanja. Zaista nemam nekih ostalih primjedbi. Lak je pravi mali kameleon jer je čas smeđi, čas ljubičasti, čas ovakav čas onakav. Nalakirala sam ga baš kad je bilo sunčano da njegova stvarna ljepota zaista dođe do izražaja.

1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja ANNY 530 Must Have, 1 sloj Essence BTGN




Imate li vi koji ANNY lak, koje nijanse? Ja si ih želim još hrpu, ali nekako sumnjam da će od toga biti išta jer su jednostavno malo preskupi za moj novčanik.


5 comments:

  1. Prekrasan je :)
    Nemam još niti jedan, htjela bi neke, ali kad kad vidim da je skuplji nego neki OPI ili Zoya lakić, a Zoyu stvarno volim, onda radije uzmem Zoyu. :D

    ReplyDelete
  2. baš je neobična boja al s obzirom da inače volim ljubičastu-sviđa mi se :)
    za sad nemam još ni jedan njihov lak, nažalost..

    ReplyDelete
  3. krasan je :-D
    naravno da bih htjela isprobat svaku novu marku... ali ne dam tolike novce za lak i gotovo ;-D

    ReplyDelete
  4. divna boja, cijena je malo pre za moj budžet :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I za moj je :( ali lak je bio poklon.. :)

      Delete