Saturday, February 18, 2012

Astor Fash'n Studio 070

Ne znam uopće kako da započnem ovaj post. Totalno sam opčinjena ovom bojom koju ću vam prezentirati. Definitvno najljepši plavi lak koji imam, a imam nekolicinu plavih. Slinim za ovakvom bojom dugo, ali naravno u našim drogerijama ovakvoj boji ni traga ni glasa. Naručivanje s neta mi nekako nije bilo najsigurnije jer nikad ne znam što ću dobiti kad se swatchevi na netu uvijek razlikuju. Kukajući tako jednom na fejsu stavila sam ovu fotku i zavapila kako želim ovkav lak. I onda se jedna draga cura javila ispod te fotke i rekla da ona ima isti isti. Brzo sam tražila više informacija, saznala o kojem se laku radi i onda naravno opet razočarenje. Nema ga za kupiti kod nas. ALI, da postoji ali, cura se ponudila i rekla da će mi ga poslati. Ne mogu vam reći koliko sam bila sretna, ali s malom dozom opreza. Da, opet nisam znala kako lak ustvari izgleda uživo, tako da je sreća malo splasnula, da se ne razočaram kad ga stvaarno dobijem. 

I tako je on meni stigao točno na rođendan. Kud ćeš boljeg poklona. Kad sam ga izvadila iz koverte znala sam - napokon imam savršeni plavi lak. Došlo mi je da skinem onu manikuru od neki dan i da ga odmah nalakiram, ali kako sam imala još dosta posla oko pripreme za rođoš, odustala sam i danas je evo došao na red. Mislim da si danima neću prestat blejat u prste i nokte.

1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja Astor Fash'n studio 070, 1 sloj Essence BTGN




17 comments:

  1. Kako samo dobro izgleda!!! :slinim:

    ReplyDelete
  2. omg koja plava boja jao *_* tek sam sad na forumu vidila post. prodala bih pola bubrega za njega, odista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i tek sam sad skužila da te nisam followala, demit ;D

      Delete
    2. Vjerojatno jesi, al na drugom blogu...Onaj sam morala ugasit, jerbo mi je netko hakirao mail s kojim sam se tamo prijavljivala...

      Delete
  3. Slažem se u potpunosti! Ovo je praaaavo blago!

    ReplyDelete
  4. Eden najlepših plavih lakov v moji zbirki. <3

    ReplyDelete
  5. Drago mi je da vas je ova boja navukla na komantiranje :D <3

    ReplyDelete
  6. Uh, kakav plavi lak!
    Pošto znam da imaš blue cara ciao od Catrice, zanima me koliko su slični. Ako nisu, da idem u potragu za tim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam ti ja blue cara ciao, al nisu ni slicni.

      Delete
    2. Nisu ni slični, na zalost...Nemam apsolutno ništa nalik ovome!

      Delete
  7. predivna boja!!! moram si nabaviti nesto takvo! :)

    ReplyDelete
  8. o.O koja boja! i dalje se ne mogu načudit! definitivno must have! :)

    ReplyDelete
  9. stvarno je predivan ♥
    a nokti super napreduju, baš mi je drago :)

    ReplyDelete