Monday, February 27, 2012

Funky French

A sad nešto potpuno drugačije! Nisam neki tip od previše šarenila na noktima (okej, luđe boje, šljokice i sl. naravno dolaze u obzir), ali pošto je ovo bilo malo natjecanje na jednoj forumskoj temi (cure lakoholičarke imaju tjedno natjecanje na zadanu temu) odlučila sam ipak napraviti nešto. Btw. danas je bila objava pobjednice i gle čuda - ja sam završila na prvom mjestu :D (hvala Lalici sa bloga Nails for fun). Natjecanje nema nikakvih nagrada, ali svejedno i ovo malo priznanje čovjeka razveseli i motivira za dalje. 

Čim sam vidjela zadanu temu odmah sam znala kako će manikura izgledati. Inspiraciju sam pronašla kod AmyGrace sa bloga The polished perfectionist koja je davno objavila nešto slično. Znam da moje nije ni blizu tako uredno, ali s obzirom na to da sam radila free handom, još je dobro i ispalo. Već sam spomenula kako sam totalni antitalent za crtanje :D. Nadam se da je i vama ova manikura zanimljiva.






Koristila sam slijedeće lakove (prvo baza, pa french):

- palac: franken 
- kažiprst: Catrice Sold out forever - Catrice Run forest run
- srednjak: franken - Catrice Princess for a day
- prstenjak: Catrice Am i blue or green - Gabrini M107
- mali: Essence Sun club LE Sunny side up - P2 Electric


2 comments: