Saturday, March 3, 2012

Day 1 - Pink nails

Vežite se, polijećemo!!! Čim sam zapravo pročitala listu ovih zadataka i vidjela da je prvi zadatak pink manikura, odmah sam znala koji ću lak staviti. Nedavno sam bila u ljekarni i vidjela jeftinjava lakiće na blagajni.  Često sam u toj ljekarni viđala neke mini lakiće, ali boje me nisu nešto pretjerano privlačile. Ovaj neonac je vikao moje ime i morala sam ga uzeti.

 Brand ovog laka je Single Butterfly Collection, broj 102 (proizvodi se u Poljskoj), a možete ga naći na ovoj stranici, ima 6ml/5,30kn. Čula sam od nekih cura da im ovi lakovi užasno smrde i da se sporo suše. Kod mene ovo prvo nije bilo slučaj (smrdi mi kao i svi drugi lakovi), potonje bi mogla potvrditi, ali ni to mi nije neki problem jer ionako koristim brzosušeći TC. Pink zaista nije moja najomiljenija boja kad se o lakovima za nokte radi, jer mi stoje pomalo droljasto :D (pardonmajfrenč) Ali dobro, ovome sam svejedno dala šansu, jer zaista boja upada ravno u oči. Muž me pitao danas kakav mi je to lak i jel planiram u disko :D Mislim da to dovoljno govori koliko viče s noktiju. Lijepo se maže, jelly neon je finiša. Ja sam stavila dva sloja i malo mi se nazire linija nokta (na fotkama nije vidljivo zbog osvjetljenja), ali ništa strašno. Nisam htjela stavljati treći sloj, jer onda ne bi izgledao ko jelly, nego klasični creme.

1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja Single Butterfly Collection #102, 1 sloj Essence BTGN




Jesam prošla prvi zadatak? :D


2 comments:

  1. predobra boja... bože, da mi je netko pred godinu dana rekao da ću slinit za pinkićima rekla bih mu da se ide liječit :-p
    nego, imam nagradicu na blogu za tebe, svrati :-D

    ReplyDelete
  2. Jesi jesi...divni su...<3

    ReplyDelete