Wednesday, March 7, 2012

Day 4 - Animal print

Kad sam vidjela listu ovog izazova moram priznati da sam se ovoga najviše bojala. Nisam vješta u pečatiranju, al ono nikako. Imam neki jadni pečat s uzorkom leoparda (i zebre), ali je uzorak premali i ne bi ga mogla nikako otisnuti preko cijelog nokta. Nije mi preostalo ništa drugo nego uhvatiti se crtanja. A već i price na grani znaju kako ja jaaaako loše crtam. Ovdje to nije bio slučaj, bar ja mislim da nije. Jako sam zadovoljna kako mi je ova manikura ispala i sigurna sam da ću ju sigurno puno puta ponoviti sa drugim bojama. Totalno mislim da sam nadmašila samu sebe. 

Leopard naravno nije sive boje (to mi je muž cijelo vrijeme tupio dok sam lakirala), ali nemam nikakav zlatno žuti lak s kojim bi mogla napraviti orginal leopard krzno. Ali zato imam neki sivi šal s leopard uzorkom pa mi je on poslužio kao inspiracija. Zapravo, cijelo vrijeme mi je u glavi bila blogerica Kayla sa bloga Nails by Kayla Shevonne jer nju držim za apsolutnu kraljicu što se nail arta tiče. Mislim da Kayla može u penziju :D Šalim se naravno...Treba tu još puno vježbe da bi bilo savršeno, ali ja sam i zasad jako zadovoljna.







Koristila sam sljedeće lakove:

Essence Nail Art base coat (malo mi ga se dočepala psica pa ga izgrizla :D)
Mavala Berlin (2 sloja)
Essence Movie star (bazne mrljice)
Essence Nail Art tip painter (obrubi)
P2 500 Eternal (točkice)
Essence BTGN



Što vi kažete? Jel vam se sviđa isto kao i meni? :)


No comments:

Post a Comment