Saturday, March 10, 2012

Day 5 - blue nails

Poprilično sam se veselila ovoj manikuri jer jako volim plave lakove. Imam ih dosta i iako sam htjela predstaviti jedan drugi lak, odluku sam ipak promijenila jer mi se ovo činilo još bolje. Oh, kako sam pogriješila. Sad sigurno mislite pa zašto, oba laka su prekrasna. Jesu, zbilja jesu, ali svaki ima jako puno mana da mi je ovo lakiranje prisjelo. 

Kao bazu sam koristila Essence Show off LE 03 Chica, prekrasan tamno plavi lak sa svjetlije plavim šljokicama u sebi, za koje ja volim reći da svijetle. Lak je stvarno predivan, prekriva u jednom sloju, ako imate sreće s mazanjem. Ja nisam imala, jer se lak katastrofalno maže. Ovo je drugi puta da ga koristim. Prvi puta sam ga stavila prije nekih godinu dana i mislila sam da je aplikacija tako loša zbog mog neiskustva s lakiranjem (tad sam stvarno bila početnica). Nadala sam se da će sad situacija biti bolja jer ipak je iza mene sad već neki staž, ali ništa. I dalje se maže grozno, pomalo je gumenast i uz sve to četkica ne pomaže da to sve skupa bude bar malo lakše. Uostalom, pogledajte fotke i sve će vam biti jasno.

1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja Essence Chica



Nakon što sam nalakirala ovaj lak, sjetila sam se da još uvijek nisam isprobala Essenceov famozni Blue addicted. Valjda ga je i moja baba već nalakirala, a ja još nisam, iako sam ga kupila čim se pojavio na policama. Prekrasan je u bočici, prekrasan mi je bio i na svim fotkama koje sam dosad vidjela, ali meni ipak nešto kod njega ne sjeda. Ne sviđa mi se kako mi stoji i izgleda na noktima. Ne znam zašto, ali jednostavno to nije to. Njega sam nanijela u jednom sloju, povlačeći četkicu naglim pokretima. Čim sam sve pofotkala, došlo mi je da sve skinem i nalakiram nešto drugo, ali evo ipak je ostao na noktima. Svako malo si pogledam u nokte, al još uvijek mi se nisu počeli sviđati. Da sam mogla, nosila bi onu leopard manikuru još tjedan dana koliko mi je bila krasna.

1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja Essence Chica, 1 sloj Essence Blue addicted, 1 sloj Essence BTGN



Ne znam za vas, ali meni je ova manikura totalni fail i poprilično sam sigurna da nijedan od ova dva laka više nikad neću nalakirati.


No comments:

Post a Comment