Sunday, March 11, 2012

Day 6 - Favorite celebrity manicure

Nije baš da pratim što pojedini celebovi imaju na noktima, ali ono, zna se ponekad zalomiti da mi neka od manikura upadne u oko. Često to budu manikure od Beyonce, pa sam eto za ovaj post iskopirala jednu njenu. Prva koja mi je bila inspiracija je bio onaj famozni plavi Astor lak. Sada je opet plavac u pitanju, ali tirkizni. 



Čim sam prvi puta vidjela taj njen video počela sam tragati za takvim lkom, googleala do besvijesti i napokon otkrila o kojem se radi. Razočarenje je nastupilo kad sam saznala da se radi o Chanelu Nouvelle Vague, kojem je cijena daleko iznad mojih mogućnosti i ne bi si ga kupila ni za 100 godina. 

Ali srećom pa se prave duplići za mnoge skupe lakove.  Otada mi se na wishlistu nastanio China Glaze For Audrey lak i stajao na toj listi godinu dana. Imala sam više puta priliku kupiti ga na ebayu, ali nešto mi jednostavno nije dalo da kliknem na to buy it now. Iako sam ga silno željela, non stop sam se premišljala i mozgala jel mi zbilja treba ili ne. I onda kad sam ga prije nekih tjedan dva skoro naručila, u ZG-u se održavao sajam Dani ljepote. Od blogerice voodo blonde sam saznala da se svi China Glaze lakovi prodaju po akcijskoj cijeni od 28kn. Znala sam odmah da je to prava prilika za kupiti ga po nešto nižoj cijeni nego na netu i javila sam joj da mi ga kupi. Bila sam totalno presretna što sam napokon došla do njega i riješila se nećkanja. 


Lak je prekrasno isprano tirkizne boje  i zapravo je različit u različitim svjetlosnim uvjetima. Malo je svjetlo plav, malo tirkizan sa izraženom plavom, a malo sa zelenom bojom. Nijansa je svejedno prekrasna i nisam požalila što sam ga kupila. Jedina zamjerka mu je ne tako savršeno mazanje. Lak je zapravo jako dobro pigmentiran da bi mogao prekrivati u jednom sloju, ali je formula pomalo gumenasta pa četkica ostavlja rupe na mjestima. Drugi sloj sve to lijepo zagladi i lak izgleda savršeno. Fotkala sam i pod lampom, ali sam odlučila isprobati i na danjem svjetlu vani. Zadovoljna sam kako su te fotke ispale pa stavljam njih.

1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja China Glaze For Audrey, 1 sloj Essence BTGN




Imam jedan jaaaako sličan lak u svojoj kolekciji, pa kome se ne da davati više od 10kn za neki tirkizni lak, stavit ću u jednom od postova fotku za usporedbu ta dva laka.



No comments:

Post a Comment