Tuesday, April 24, 2012

Catrice 040 Princess for a day

Totalno nisam fan pink lakova, ali samo zato što mi je uglavnom teško naći nijansu koja će odgovarati mom podtonu. Zapravo, pošto sam žutog podtona ne bi ni trebala nositi pink nijanse jer one jednostavno bolje stoje nekome tko je rozog podtona. Često su pink lakovi plavog podtona koji totalno odudara od podtona moje kože. Ipak, mislim da sam pronašla odgovarajuću pink nijansu za sebe. Radi se ovo ovom Catrice laku. Kad sam otkrila Catrice lakove u svojoj lokalnoj drogeriji pohitala sam odmah po neku pink nijansu jer sam si ju baš željela. Naravno da sam uzela krivu (prvi koji sam uzela je bio Hot or not? koji je baš onog plavog podtona o kojem sam govorila koju rečenicu višlje). Drugi odlazak u trgovinu bio je uspješniji i samnom kući je došla ova predivna pink nijansa, koja ima nešto koraljno u sebi. Ovo je definitvno moj najdraži pink lak koji posjedujem i koji mi najbolje stoji (bar mislim :D) Formula mu nije najgušća, finiš nešto između jelly i creme, ali uz malo truda  linija nokta se da prekriti sa dva deblja sloja. Ako ste šeprtlja trebat će vam tri. Unatoč takvoj formuli maže se prekrasno, ne razlijeva se, Catrice četkica odradi odličan posao. Ove nijanse nažalost više nema u Catriceovoj ponudi. Lak ima super ludi sjaj, tako da ne treba stavljati nadlak radi sjaja, već samo radi bržeg sušenja, iako mu ni to nije problem. Za fotke nisam stavljala nadlak baš da se taj njegov prirodni sjaj vidi.

1 sloj Eveline MNG, 2 sloja Catrice 040 Princess for a day, bez TC




Ne znam za vas, al meni je ovaj lak prekrasan i zbilja je šteta što su ga izbacili iz asortimana!

EDIT: Evo i jedna zanimljiva bonus fotka. Na gornjoj fotki su moji nokti iz lipnja 2011., na donjoj ovi današnji, pa vi eto probajte uočiti razlike :D





11 comments:

  1. predivan je! ja gledala neki dan Aretha's respink, isto catrice. sad neznam jel svjetliji ili tamniji od tog rozog? ja bi da je malo kričaviji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma znala sam da će se bar jednoj osobi svidjeti :D Nisam ti ovaj vidjela uživo tako da ne mogu sudit, al ovaj moj je poprilično kričav...čini mi se da ga neka cura na forumu prodaje taman pa škicni ;)

      Delete
    2. ah znaš da sam ja luda za rozim :D ma mislim da ću ga ipak uzet. vidjela sam swatch na internetu, tamo se čini ovak dosta blještav

      Delete
  2. jako lijep. baš ti paše na podton.
    ja nemam niti jedan rozi jer mi se em ne sviđaju em ne stoje.. ok, lažem imam China Glaze Senorita Bonita al c'mon morala sam CG uzeti :D
    živeli plavi nokti ugl :derp:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tebi neutralnoj mora sve stajat :p I ja od pink nijansi poprilično bježim, al hu kerz što mi ne stoje :D
      Uglavnom da, živjeli plavi nokti :D: :D (điz da mi je netko prije dvije godine rekao da ću nosit plavi lak, halo PLAVI lak na noktima, rekla bi mu da nema šanse :D, a sad mi je plava definitivno najdraža boja na noktima)

      Delete
  3. na prvu sam i pomislila da je hot or not, na njega sam totalno i iznenađujuće pala ;-D
    a i nokti su ti malo narasli u godinu dana ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stavit ću i njega jednom, baš se totalno vidi razlika :) A ovu zadnju fotku sam stavila više radi sveukupne razlike, ne toliko zbog dužine noktiju, kad ih sad ionako stalno moram skraćivati :D

      Delete
  4. It looks amazing on you and you definitely know how to rock your swatches! xx Sam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's such an honour to see YOUR comment on my little blog :) Thank you very much for following also :))

      Delete
  5. ma eeeeej, klanjam se tvojim noktima! :))) nego, kakav kistić koristiš za čišćenje upackanog laka u dnu nokta uz kožicu? neki mekši ili što? pokušala sam, međutim napravila sam veću štetu nego korist - naravno! :))
    inače i meni je odmah palo na pamet da je ovo hot or not :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Previše ste mi ih ishvalili pa je odmah jedan puknuo :D Al dobro, narast će :D
      Kistić ti koristim neki iz fejk mac seta sa ebaya, rekla bih da je mekši (mogu ga usporediti samo sa Essenceovim kosim kistom i definitivno je mekši od njega). Iako zapravo jako rijetko imam neka popravljanja...Treba mi s ebaya stići set kistova za nail art pa ću baš probati i s nekim od tih..Javim rezultate :) Napravit ću i usporedbu Hot or not-a i ovog pa ćete baš vidjeti tu ogromnu razliku :D (koju, bit će, jedino ja vidim :D)

      Delete