Tuesday, April 10, 2012

Delia No.1 #24

Možda malo netipična proljetna boja, ali baš me eto uhvatila želja za nečim ljubičastim i šimerastim. Prekrasna ljubičasta boja sa ljubičastim, pink i plavim šimerom, ali nije preplava, više je na pink strani. Nemam ništa slično ovome, ali prvi koji mi pada na pamet da bi bio mrvicu blizu je S-he #384, ali on je više na plavoj strani. Lak se prekrasno maže, prekriva u jednom sloju, ali ja sam zbog par malih rupica na mjestima ipak nanijela dva. Sam se super sjaji, ali sam zbog bržeg sušenja ipak stavila brzosušeći nadlak iako se ne suši sporo. Ovu nijansu sam davno vidjela na Delia web stranici, ali ju kod sebe nisam mogla pronaći, sve do nedavno. Iako sam imala u planu uzeti samo 4 laka koja su mi se svidjela, kad sam vidjela ovaj morala sam ga uzeti. Mislim, bilo bi i smiješno da nisam jer lakovi koštaju 7kn/5ml. Imaju zbilja dosadnjikave nijanse (crvene, roze, nude), ali i par nijansi koje baš upadaju u oči jer su "malo drugačije". Ja sam zbilja zadovoljna s ovim lakovima i ako ih i ubuduće bude u nekim meni zanimljivim nijansama, sigurno će se još koji naći u mojoj košarici.
Jedini problem s ovim lakom je pogađate - fotkanje. Ljubičasti lakovi su gotovo nemogući za realno pofotkati pa sam s tim imala malo problema, ali sam nekako naštimala postavke na fotiću i malo doradila kojekakvim programčićima pa je boja laka na fotkama realna, moje kože i ne baš :D.

1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja Delia No.1 24, 1 sloj Essence BTGN





6 comments:

  1. wow, boja za čistu peticu :-D

    ReplyDelete
  2. extra boja! podsjeća me na rimmel pompous

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam ga, a predivan mi je...Doduše, mislim da je šimer u njemu dosta krupniji i vidljiviji...

      Delete
  3. predivna boja *.*

    Niki
    http://niki-veki.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. where can i buy this nail polish?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, it's a brand from Poland and i buy it in my local drugstore here in Croatia...I really don't know where else you can buy it...

      Delete