Sunday, April 15, 2012

Gabrini Multivitamin #324 + Essence DANCE top coat

Napokon da i ja nakeljim taj famozni Dance TC. Tolika fama se uhvatila oko tog laka kad je izašao da je to nemoguće :D I sama sam pokleknula sveopćoj histeriji, ali moram priznati da sam na kraju zapravo ostala poprilično razočarana i prvi puta sam ga nalakirala tek sad. Ne znam zapravo ni sama zašto mi je ta zaluđenost odjednom splasnula. Znam da ovaj crveni nije najbolja podloga za njegovu prezentaciju, ali meni je bilo dosadno i sinulo mi je da bi ga mogla probati. Nije mi se dalo fotkati ga iz 850 različitih kuteva, tako da ovaj post nemojte uzeti za preozbiljno, a opet, bilo mi je žao ne objaviti fotke :D Stavila sam samo jedan sloj preko crvenog i planirala ne staviti tc, ali nakon što se lak osušio djelovao mi je premat, pa sam ipak nakeljila još i BTGN.

2 sloja Gabrini Multivitamin #324, 1 sloj Essence DANCE tc, 1 sloj Essence BTGN




Imate li i vi DANCE top coat i koristite li ga često?




5 comments:

  1. meni flekići idu samo na tamne lakove, po mogućnosti crni, na svjetlijim bojama se nekim čudom izgubi čitava čarolija :-(
    ali podloga je fantastična :-D

    ReplyDelete
  2. meni je taj dance ružan ko sam vrag :D neznam zašto su svi očarani njime. totalno je bezveze

    ReplyDelete
  3. I moje oduševljenje je splasnulo čim sam ga prvi put stavila,prekrasan je,ali ide mi samo na tamne lakove,i stavila sam ga samo jednom ili dvaput,i zaboravila na njega,a toliko sam patila za njim,i bila presretna kada sam ga osvojila....

    ReplyDelete
  4. Imam neke druge flejkije ali sam ih izgustirala posle 2 stavljanja, ovaj Essence cu preskociti iz tog razloga. Lepo ide na crveni, bas ko vatra izgleda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uz ovaj imam još samo Essenceov Glisten Up! I mogu reći da mi je on čak draži :)

      Delete