Thursday, May 17, 2012

AVON lemon sugar with twist

Ovom manikurom pokušavam prizvati sunce kojeg nema već danima. Severina se zbilja nije šalila s onim "snijegom u maju" jer kod mene samo što ne propada. Kiša se već danima ne da zaustaviti. Hoću pravo proljeće!!! Ajmo ga onda napravit na noktima! Žućo je dakle *AVON Lemon sugar, novi lak iz linije nailwear pro+ linije, koju možete kupiti u Avonovom katalogu iz tekuće kampanje po cijeni od 41kn/12ml ili ako kupite dva komada, dobit ćete ih za 50kn oba. Prekrasna pastelna nijansa koju dosad nisam imala u svojoj kolekciji, a imam pregršt žutih. Ovakva mi je baš nedostajala. Rekla bih da je topla žuta, jer ja u njoj ne vidim zelene boje. Pastelna ko pastelna, ne maže se najsjajnije, bar što se prvog sloja tiče, ali drugi sloj sve greške popravi. Formula mu je nešto gušća i krečasta što nije neko čudo za pastelni lak, ali bio bi idealan kad bi bio malo rjeđi. Svakako preporučam ovaj lak ako ste u potrazi za pastelnom utom nijansom, jer ih na našem tržištu ili nema puno ili nema nikako.Dodatak koji sam napravila da ovaj pastelni ne izgleda dosadno su **bijele crte preko svih noktiju s Flormarom 310. 

1 sloj Eveline MNG, 2 sloja AVON Lemon sugar, crte Flormar 310, 1 sloj Essence BTGN





Jeste već kupili koji AVON nailwear pro+ lak? Kako vam se sviđa ova boja i kombinacija? :)








*PR uzorak
**bijele crte su rađene tako da sam večer prije na komad ljepljive trake namazala jedan tanki sloj bijelog laka i kad je bio potpuno suh sam ga ogulila i rezala škaricama ove crte te ih lijepila na nokte.

17 comments:

  1. upravo listam avon i baš mi je zapeo za oko ovaj žuti lakić..puno je ljepši uživo, moram priznat :)

    ReplyDelete
  2. Love this yellow, I have to buy one. Until now I have used the yellow from Golden Rose and I had to apply 4 layers to like it. How many layers did you applied from the Avon polish to achieve this shade?

    ReplyDelete
  3. jako mi se sviđa :) valjda ga već i sanjam, otkako si stavila ovu manikuru na net! kako si napravila bijele linije?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) **bijele crte su rađene tako da sam večer prije na komad ljepljive trake namazala jedan tanki sloj bijelog laka i kad je bio potpuno suh sam ga ogulila i rezala škaricama crte te ih lijepila na nokte. (stoji ispod posta :p)

      Delete
    2. vid', vid' - stvarno piše :) sorry, nisam pažljivo pogledala kraj posta. hvala na odgovoru jer inače ne bih primijetila upute :)

      Delete
  4. nije loš žutac, sviđaju mi se bijele trakice :-D

    ReplyDelete
  5. Sviđa mi se, imaš jako lijepe nokte.

    ReplyDelete
  6. Odlična kombinacija, ovo je baš lijepa žuta bojica

    ReplyDelete
  7. Lepa nijansa zute, steta sto je AVON-ova. :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Njihovi lakovi mi ne drze ni dan. :P

      Delete
    2. Stvarno šteta :S 100 žena, 200 sisa, šta'š :D

      Delete
  8. ove bijele crte su pun pogodak, ali meni i nakon što si objasnila nije najjasnije kako si ih radila..glupa sam danas :D ali manikura je prekrasna, lak isto tako. ništa manje nisam ni očekivala :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo draga, onda najbolje zaviri u ovaj tutorial :D http://wackylaki.blogspot.com/2012/04/tutorial-tuesday-diy-cutout-decals.html

      Delete
  9. Odličan je žućo i bijela trakica, morat ću i ja to jednom probat, a ukupni dojam me podsjeća na loptice za tenis :D

    ReplyDelete