Tuesday, May 15, 2012

Catrice 170 I scream peach

Vjerojatno moj nadraži Catrice lak. kupila sam ga davno jer je izlazio iz asortimana. Mislim da mi je to čak bio prvi Catrice lak ikad. I od tada sam ga puno puta namazala i svaki puta se iznova zaljubila. Jednostavno prekrasna nijansa koja mora upasti svima u oči. Doduše, ne bi ga baš opisala breskvastog, kako mu ime govori, već isprano koraljnog (neš ti opisa :D). Kakav god bio ja ga obožavam zbog svega. Prekrasno se maže, prekriva u dva sloja, formula mu je super, iako je star sigurno dvije godine nije se ni mrvicu zgusnuo ili slično. 

Već se pola stoljeća spremam napraviti ovakvu verziju glitter manikure i nikako. Malo mi se ne da, malo zaboravim, malo ovo malo ono, ali evo sad je došao red da i to skinem s dnevnog reda. Uz prekrasni Catriceić koristila sam Essence 02 Julia iz, nažalost izbačene, kolekcije Twins nail art. Nakon što sam nanijela dva sloja I scream peach, na dio uz korijen nokta sam stavila Juliu. Ovakve i slične manikure su skroz efektne i sigurno ćete dobiti upite kako ste to napravili. Planiram u budućnosti napraviti još ovakvih varijacija na temu :)

1 sloj Eveline MNG, 2 sloja Catrice I scream peach, 1 sloj Essence Julia, 1 sloj Essence BTGN




Kako vam se sviđa ovakva manikura? Slobodno u komentarima napišite kakve bi kombinacije željeli vidjeti na mojim noktima i na blogu :)







10 comments:

  1. Meni se svidjaju takve manikure uz korijen.....i dala si mi ideju za sljedece lakiranje...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjećam se kad si ti bila napravila onu sa zlatnim šljokama i nudačem! Super je bilo! :)

      Delete
  2. Svidjaju mi se te sljokice! ^^ Steta sto ne moze da se kupi vise, blaah. :/ Zato ne volim te limitirane kolekcije. Zasvidja ti se neki proizvod i kada pozelis da kupis opet, nemaaaa ga. :p :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove šljokice su zapravo bile dio stalnog asortimana, ali kad su ga mijenjali su ih izbacili iz prodaje. Doduše, dodali su puno novih pa opet ima nekog izbora :)

      Delete
  3. lipa boja, a i konačni izgled mi se sviđa :-D

    ReplyDelete