Sunday, July 1, 2012

neon please!

Pokleknuh i ja neonskom trendu :D Nisam nešto povodljiva trendovima pretjerano, ali kad se radi o lakovima za nokte otvorena sam za zbilja sve nijanse, tako da mi nije bio problem isprobati i ovakve malo pomaknutije. Neonski trend je trenutno u fazi usijanja i može ga se vidjeti posvuda, bilo da je u pitanju odjeća, obuća, torbice, nakit, a ni kozmetika ne zaostaje, tako da su neonski i lakovi totalno popularni. Kod nas ih se može pronaći kod nekoliko brandova, poglavito kod Flormara, koji ima cijelu liniju neonskih nijansi  s vrlo nelošom paletom boja. Ovaj lak koji ćete danas vidjeti kod mene je Golden rose 323 koji sam dobila od jedne prijateljice na poklon, tako da ne znam gdje je kupljen, pa ni vama ne mogu dati tu informaciju. Iako mu je formula gusta (malo je stariji) ne prekriva u normalnim slojevima, nego je ispod potreban bijeli lak. Ja sam stavila jedan sloj bijelog i jedan sloj neonca, te nadlak. Iako je boja luda i upada u oči, ipak mislim da ću ga nečim nadograditi, samo još moram smisliti čime :D

1 sloj Eveline MNG, 1 sloj Flormar 310, 1 sloj Golden rose 323, 1 sloj Essence BTGN





Nije nešto turbo uredno jer nisam imala u planu stavljati na blog, al rekoh what the hell! Jel vi imate kojeg neonca u svojoj kolekciji i sviđa li vam se ovaj trend? :)


13 comments:

  1. Nemam ni jedan,još nigdje ne vidjeh da ima za kupit...a sviđaju mi se...:/

    ReplyDelete
  2. Nemam ni jedan! :D Ovaj je divan. Bas je cudna boja. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je čudna...bila :D...tamo negdje prije godinu i pol...Sad zbilja ne biram koju boju staviti na sebe, sve dolaze u obzir :)

      Delete
    2. Hahaha. :]] Slicno je i kod mene. :3

      Delete
  3. Predivan je lak, ja sam se ovo ljeto baš "zapalila" na takve, kričave i vesele nijanse lakova. Od neonaca za sada imam dva i to baš od Golden Rosa, roza i narančasti. Nekidan sam baš držala u ruci žuti i zeleni i premišljala se da li da ih uzmem ali onda je odluka pala ipak na neke druge nijanse. Inače ja ih kupujem u susjednoj državi Bosni i to za smiješnu cijenu od par kuna, u mojoj kolekciji lakova ima najviše Golden Rose i jako sam zadovoljna s njima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj šta bi dala da mogu do BiH (ili da sam bar negdje blizu granice)! Sve bi lakove pokupovala :D Meni je ovo jedini GR lak, nadam se ne i zadnji :)

      Delete
    2. Ja sam vrlo blizu granice (Slavonski Brod) i potpuno te razumijem, kad odem u Bosnu raspametim se, ne znam koji bi lak prije uzela. Ako nekad budeš imala želju ja ti mogu kupiti neke GR lakiće i poslati. Inače tamo se mogu naći i Gabrini Elegant lakovi ali oni su po meni loše kvalitete tako da njih izbjegavam kupovati.

      Delete
    3. Sviđa mi se ovaj prijedlog vrlo :D Čim budem pri nekim parama viška, javim ti se ;)

      Delete
  4. obožavam neonce *.*
    uz malo tamniji ten od onog zimskog meni su idealan izbor za ljeto ;-D
    ma kad malo bolje promislim... što se tiče lakova, sve sam manje izbirljiva ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sad baš potamnila (cvrljim se po malo svaki dan :D u dvorištu, kad se već ne može na more :D) i super stoji uz tako taman ten :) Slažem se s tobom u potpunosti, ni ja više ne biram :D

      Delete
  5. I ja sam poklekla, mislila sam da nikad ne bih nosila ovakvog zutog ali skoro mi se desio jedan Flormar ;) Ovaj je super, odlicno ti stoji; nikad nisam volela GR neonce jer sami ni na sta ne lice, a preko belog mi nije palo na pamet da probam.

    ReplyDelete
  6. isti je ko moj yolizul. odličan

    ReplyDelete