Tuesday, July 10, 2012

tutorial - gradient nails



Evo onog obećanog tutoriala za gradient manikuru. Davno je bilo kad sam radila onaj prvi gradient i onda sam rekla da ću napraviti svoj tutorial, iako ih na netu postoji hrpa, a moj nije ništa posebniji niti drugačiji. Nakon jučerašnjeg posta, broj upita za to kako se ovo radi je porastao pa mi nije preostalo ništa drugo nego ga ovaj puta i napraviti. Pa krenimo redom.

Za početak fotka svega što će vam trebati da bi napravili gradient nokte:

- bazni lak
- lakovi s kojima radite gradient
- nadlak
- komad spužvice (može biti i kozmetička za nanošenje pudera ili bilo koja druga)
- čačkalica
- komadić papira


Boje lakova s kojima ćete raditi gradient možete izabrati sami, sve kombinacije dolaze u obzir, samo neka lakovi budu dovoljno pigmentirani.
Spužva koju ja koristim je najobičnija žuta koja se koristi za pranje posuđa, samo sam od jednog komada izrezala više manjih.
Komad papirića vam treba da bi na njemu "zamutili" boje.

Izrada gradienta

1. Na čiste nokte nanesete bazni lak, a kada se on dobro osušio nanosite boju. Žuti lak (u ovom slučaju) nanesete u dva sloja i čekate da se dobro osuši. 

2. Zatim na komad papira nanesete prvo žuti, a onda pored njega plavi lak u debljim slojevima.

3. Lakove po sredini gdje se spajaju malo čačkalicom pomiješate kako bi se spojili i kako bi prijelaz na noktu bio što manje vidljiv.

4. Uzmite komad spužvice i utapkajte ju nekoliko puta u lakove sve dok ne pokupite sve s površine papirića. 

5. Spužvicu prislonite na nokat i tapkajte dok se lak ne primi na površinu. Spužvicu možete pomicati gore dolje kako bi izbjegli nagli prijelaz iz boje u boju. Ako mislite da vam na noktu ostaje premalo boje, slobodno ponovite postupak (točke 2., 3. 4.).

6. Dobijete na grubo gotov gradient.

7. Uzmite kist (ili štapić za uši) natopljen u odstranjivač i počistite nered. Ako želite izbjeći čišćenje ili ga svesti na minimum, prije izrade gradienta prste možete oblijepiti selotejpom kako bi ih zaštitili. Lijepite ga što bliže uz linije nokta da bi imali što manje za čišćenje. Ovo je opcionalno, ali ponekad radim i tako. 

8. Ovako nokat izgleda očišćen.

9. Sada samo još nanesete nadlak i gotovo! Ovaj korak je obavezan, jer se sve lijepo zagladi i nema oštrih prijelaza niti neravnina.




Dosta dugo sam se odupirala ovakvom načinu lakiranja, a onda kad sam ga prvi puta isprobala, totalno sam se oduševila. Zbilja nisam osoba koja voli previše prčkati po noktima, ali ako želite efektnu manikuru koja je gotova za tren oka bez puno brige o tome je li uredno, ovo je prava stvar. Totalno je zabavno, isprobajte!

Finalni rezultat



Ako imate nekih pitanja ili nejasnoća, slobodno pitajte. 


9 comments:

  1. je li i bazni lak obavezan, ili se odmah može početi sa bojom? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije obavezan, sve je stvar navike. Samo, pojedini lakovi "puštaju boju" pa da bi se izbjeglo da nokat pokupi pigmente, dobro je staviti bazu...

      Delete
  2. super je, ne izgleda preteško, baš ću i sama isprobati :)) HVALA!

    ReplyDelete
  3. Excellent tutorial, very well explained. Love the pastel gradient!

    ReplyDelete
  4. otkako su mi nokti požutjeli, bazni lak je a must do! ali super mi je gradient, tako efektan i drugačiji, a tako lagan za napraviti.. super tutorial :)

    ReplyDelete
  5. Ove boje su prelepe zajedno! :]

    ReplyDelete
  6. odlično izgleda ova kombinacija, baš budem probala :)

    ReplyDelete
  7. Odličan tutorial, ja sam skoro radila gradient na drugačiji način i nije mi ispalo baš najsrećnije, moraću da pokušam i ovako ;)

    ReplyDelete