Sunday, July 8, 2012

yellow + blue = green?

Slabo lakiram u zadnje vrijeme jer mi se od ovih vrućina zbilja ne da raditi ništa, pa tako ni lakirati nokte...Par dana sam čak bila bez ikakvog laka. Odlučih napraviti opet jedan gradient, a koristila sam *Avonove lakove Lemon sugar i Aqua fantasy. Baš mi je skroz ljetna ova kombinacija. Nadam se da vam se sviđa. 

1 sloj Eveline MNG, 2 sloja AVON Lemon Sugar, spužvanje s Aqua Fantasy, 1 sloj Essence BTGN





Što vi nosite na noktićima? :)

*PR uzorci

4 comments:

  1. S obzirom da je preeedobro, i stavila sam na Avon FB stranu, i cure pitaju... ima šanse da napravite blog i objasnite kako se to radi :) pa da isto share-amo :)) THX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Može! Za sljedeći gradient koji budem radila napravit cu tutorial :)

      Delete