Sunday, August 12, 2012

Inspired by a dress

Današnji nokti su, kao što naslov govori, inspirirani jednom haljinom na koju sam slučajno naišla surfajući. Odmah mi je sinula ideja pa sam to prebacila na nokte. Radi se o ovoj haljini. Prevladava siva boja uz dodatak mintaste i pink. Ja sam ipak napravila po svom i umjesto pink stavila neku koraljnu nijansu. Ovo je zbilja prilično jednostavno za napraviti, samo trebate mirnu ruku. Mogla sam se pomoći i selotejpom, ali nemam sreće s tim jer mi se ne da čekati da mi se podloga osuši i onda sve smrdam. Tako da sam se ipak odlučila za free hand. Za podlogu sam koristila sivi P2 lak u nijansi 542 Arctic. Nijansa je siva, ali ima nešto ljubičasto u sebi, vrlo hladna i meni ne bi trebala stajati zapravo jer sam toplog podtona, ali mislim da mi stoji super :D Maže se fino, prvi sloj je dosta rijedak i ostavlja crte, dok drugi to sve fino zagladi, nešto je izmađu jelly i creme finiša. Za trokutiće sam koristila Essie Mint candy apple i Catrice I scream  peach, svaki u jednom sloju te sve zagladila jednim slojem Essence BTGN nadlaka. U svakom slučaju jednostavna, a zanimljiva manikura :)

1 sloj Essence Nail sealer, 2 sloja P2 Arctic, trokuti Essie Mint candy apple, Catrice I scream peach, 1 sloj Essence BTGN




6 comments:

  1. volim kad french nije french ;-D
    podloga je stvarno predivna <3

    ReplyDelete
  2. looks lovely and the dress must be beautiful as well! this colorful french manicure reminds me of fishtail nails :)

    ReplyDelete
  3. u, odlična ideja! sviđa mi se i haljina :D

    ReplyDelete
  4. Kako su cool boje!

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  5. Predobro! I oblik noktiju i kombinacija boja, sve! Imas jos jednu vjernu pratiteljicu :)

    ReplyDelete
  6. Divno! I s obzirom da je u pitanju free hand linije su jako pravilne. Krasna kombinacija boja

    ReplyDelete