Saturday, November 10, 2012

[swatches]: flormar supershine miracle colors

Znam, znam, nije me predugo bilo, ali opet sam upala u krizu  s pucanjem noktiju pa nisam htjela postati dok bar malo ne počnu na nešto ličiti. U prošlom postu sam vas zasula swatchevima AVON lakova, a u danjašnjem postu očekujte hrpu fotki prekrasnih Flormar  Supershine Miracle Colors (i jednog Supershine) lakova. Flormar je kod nas napokon dostupan na više mjesta (Kozmo, Garden Mall, Robna kuća RI) pa svi lakoljupci mogu uživati u njihovim prekrasnim i jedinstvenim nijansama. Za tako jeftin brend zaista obiluju mnoštvom jedinstvenih nijansi koje kod drugih čak skupljih nećete pronaći. Ja ih nemam puno, ali oni koje imam su zbilja pričično posebni i prekrasni. Osim ove dvije linije koje ćete danas vidjeti u postu imam još nekoliko iz "obične" i iz neon, ali o njima nekom drugom prilikom. Nadam se da nećete zamjeriti na hrpi fotki i na prekratkim noktima (ovi lakovi definitivno zaslužuju puno ljepšu prezentaciju. Sve nijanse su fotkane vani  (još uvijek nisam kupila daylight žarulju -.-), vrijeme je neko muljavo, a sunce je uglavnom provirivalo sramežljivo  iza oblaka. Bez baze i nadlaka.


Flormar Supershine Miracle Colors U33

Odmah udaram u glavu s meni naljepšom nijansom od ovih lakova koje posjedujem. Prekrasna duochrome nijansa koja se prelijeva iz plave u ljubičastu (u bočici je čak vidljiva i zlatna) boju. Lak je super pigmentiran i dovoljan mu je jedan sloj za prekrivanje linije nokta. Za postizanje prave dubine boje kao št o je u bočici ipak sam stavila dva. Nažalost, na fotkama je jako malo vidljiva ljubičasta nijansa, ali dala sam sve od sebe da ju nekako uhvatim. Ne sjaji se nešto prebijesno, tako da ćete za dodatni sjaj ipak morati staviti nadlak, ali to svejedno ne umanjuje njegovu krasotu. 

 2 sloja Flormar Supershine Miracle Colors U33





Flormar Supershine Miracle Colors U16

Druga nijansa je U16. Ljubičasta jelly baza s plavo ljubičastim duochrome šljokicama. Nije toliko pigmentiran kao prethodnik te ćete za potpuno prekrivanje trebati dva sloja (možda čak ne bi ni treći naškodio). Ova nijansa nije my cup of tea, bar ne ovako sam, ali mislim da bi preko crnog izgledao savršeno. Maže se bez nekih problema i relativno brzo suši.


2 sloja Flormar Supershine Miracle Colors U33






Flormar Supershine Miracle Colors U23

Ova nijansa zapravo ne bi trebala odgovarati mom podtonu kože, ali mi je svejedno prekrasna. Na danjem svjetlu je još divnija nego u kući, a uživo puno ljepši nego na fotkama. Baza je pink jelly nijansa, a šljokice nešto svjetlije pink. Prekrasno "svijetle", kako ja to volim reći. Super se maže, ali ćete trebati tri sloja za potpuno prekrivanje linije nokta. Nisam ga još isprobala preko crnog, ali mislim da će savršeno izgledati.


3 sloja Flormar Supershine Miracle Colors U33





Flormar Supershine Miracle Colors U14

Ova krasota ima crvenu jelly bazu i zlatni shimmer. Na noktima to zlatno baš i ne dolazi do izražaja. Više se stopi s bazom pa izgleda crveno. Malo, ali zaista mrvicu, podsjeća na famozni China Glaze Ruby Pumps (morat ću napraviti usporedbu). Ovaj se maže najbolje od svih,  prekrasno klizi po noktu, prekriva u dva sloja. Nijansa može proči kao lijepa jesenska, ali i kao blagdanska.


2 sloja Flormar Supershine Miracle Colors U14





Flormar Supershine 14

I za kraj jedan "uljez" koji nije iz iste linije kao prethodnici. U nazivu mu fali Miracle Colors. U ovoj liniji ima isto prekrasnih nijansi, a meni je na wishlisti dugo bila baš ova 14ica. Isto ima "svjetleće" šljokice i to me apsolutno privuklo kod njega. Ja ga od milja zovem ljubičasti ruby pumps :D Nijansa je prekrasna ljubičasta jelly baza s ljubičastim shimmerom koji se u bočici prelijeva na zlatno, dok na noktima to nije vidljivo, do izražaja dolaze samo ljubičaste šljokice. Definitivno jedna od nijansi Flormar lakova koju morate imati!


2 sloja Flormar Supershine 14





Nadam se da vam ovaj (povratnički) post nije bio prenaporan te da ste uživali u ovim prekrasnim nijansama. Imate li koji od ovih lakova, ili možda neke druge nijanse iz ovih linija i kako ste s njima zadovoljni? Preporučate li mi neku? :)

22 comments:

  1. Ovaj poslednji je aaaaaa. *O* :D

    ReplyDelete
  2. Mislim da imam sve ove :D

    Obožavam Flormar lakove, u biti više manje sve Turske. Jeftini, a kvalitetom stoje uz bok razvikanim brandovima. Obožavam <3

    ReplyDelete
  3. Isuse bože, 14-ica je zakon. *.* ♥

    ReplyDelete
  4. prvi i zadnji su mi prekrasni!

    ReplyDelete
  5. Ja imam 5-6 komada tih miracle lakova, a od ovih tvojih čini mi se samo prvi i možda treći :D
    Supeshine 14 nikako da uganjam a odavno ga želim.
    Nokti su ti lijepi kao i uvijek, i nadam se da više neće biti ovakvih pauza ;)

    ReplyDelete
  6. I ja jako jako želim ovaj Supershine 14 :))

    ReplyDelete
  7. OMB ne zna se koji je lepsi o.O <3

    ReplyDelete
  8. ne znam koji mi je ljepši <3

    ReplyDelete
  9. u33 je jedan od najlepoših ikad.

    ReplyDelete
  10. prvi i zadnji su mi predivni i moram ih nabaviti *.* (Niki)

    ReplyDelete
  11. Dugo sam merkala Supershine 14 i svaki put sebi kažem da mi en treba, ali tvoj swatch je tako dobar da ću verovatno u ponedeljak odjuriti da ga ipak kupim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na drugoj fotki dolazi sva njegova ljepota do izražaja...Zbilja je prekrasna i posebna nijansa :)

      Delete
  12. First one and the last one are amazing. <3
    I think I have 2, one of them is neon blue.
    And btw, your nails look amazing, even if they're shorter.

    ReplyDelete
  13. stalno prolazim pored flormara u garden mallu, ali nikada me nisu privukli da ih baš i kupim...ne znam, jednostavno mi valjda bočice nisu lijepe? makar su ove nijanse stvarno sjajne...

    ReplyDelete
  14. Imam U27 i odlican je...koristim ga kao nadlak i traje mi lak na noktima po 6-7 dana,kao i sa BTNG...:)

    ReplyDelete
  15. supershine 14 mi ocito treba :D a u14 imam i prekrasan je

    ReplyDelete
  16. Imam supershine 14,prvi flomarov lak,lijepa je boja ali trebaju 2 sloja i opet mi je malo preprozirna. ali isto prepredivna nijansa :)

    ReplyDelete
  17. Divne slike! Obozav narocito u33 i supershine 14icu, a preporucujem i u32, moj omiljeni za jesen, bakarno crvena varijanta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U30, U31 i U32 su mi već na wishlisti :D Bpžanstvene nijanse *.*

      Delete
  18. ajme meni, svi mi se sviđaju *.*

    ReplyDelete
  19. Isusek,sline mi cure na u33 i supershine 14,dugo nisam vidjela tako divne lakove! :stavljanashoppinglistu:

    ReplyDelete
  20. Svi iz Miracle kolekcije su doista čudesni.

    Tuga mi samo što ih je novi uvoznik precenio, pa ono... kupiš jedan, al' da ne jedeš tog dana.

    ReplyDelete