Tuesday, March 12, 2013

essence cool breeze

Čim sam vidjela promo fotke znala sam da želim imati ovaj lak. Dobila sam priliku otići u Muller, gdje su već sve nove proljetne stvari stigle u Essence asortiman i odmah ga utrpala u košaricu. Totalno sam se veselila što sam ga ulovila i jedva čekala nalakirati. Oduševljenje je prilično brzo splasnulo, nažalost. Isprobala sam ga prvo preko tamno plavog laka i dobila totalno razočaravajući rezultat. Razočaralo me prvenstveno to što su mi nokti izgledali kao da sam ih nalakirala sa Essenceom Blue addicted, a on me totalno razočarao. Druga stvar koja mi nije sjela je ta što u laku jednostavno ima premalo šljokica u previše baze te da bi on donekle okej izgledao na noktima i da bi šljokice zapravo došle do izražaja, trebala bi vam dva sloja, a to bi izgledalo predebelo (bazni, dva sloja laka u boji, dva sloja šljokica, plus nadlak - previše slojeva za prosječni rezultat). Dala sam mu šansu preko tamno ljubičastog, ali moje oduševljenje nije ni ovaj puta doseglo nikakav vrhunac. Zbilja nisam zadovoljna ovim lakom i baš mi je žao što sam ga kupila, jer mi je zapravo prekrasan u bočici. Na sljedećim fotkama (sorry na lošoj kvaliteti, al sam tek nakon fotkanja skužila da mi je ISO bio u nebesima :rolleyes:) ga možete vidjeti nanesenog u jednom sloju  preko dva sloja Catrice Plum play with me.





Jeste li vi već uzeli nešto iz novog Essence proljetnog asortimana?

16 comments:

  1. meni se bas svida ova kombinacija :)

    ReplyDelete
  2. Super top coat :) Daje nekako voden efekat.

    ReplyDelete
  3. Slažem se da ima premalo šljokica, a previše baze... Ja nisam želela da mackam dva sloja jer mi se onda činilo da će biti predebelo, nego sam ciljala da stavim samo šljokice... Muke žive, ali mi se sviđa konačan rezultat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zbilja je lak dvosjekli mač :D Lijep mi je, al mi se ne sviđa rezultat :D

      Delete
  4. I love how it looks over the purple base!I`m gonna receive cool breeze next week and i`m gonna try this combination too !!

    If you want you can visit my blog to : http://allesandra24.blogspot.ro/ Thank you

    ReplyDelete
  5. Meni se dopada :)
    Šljokica taman koliko treba,
    ukoliko ide preko dizajna ili pečata.

    ReplyDelete
  6. omg, predivan, treba mi :D

    ReplyDelete
  7. Preko ovog ljubicastog mi nije nesto, ali vidjela sam ga uzivo preko tamnoplavog mi je bas prekrasan, nisam jos, ali imam ga u planu kupit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je preko plavog i pogotovo razočarao jer mi je baš presličan tom vražjem blue addictedu...:/

      Delete
    2. a ne znam ja bas volim blue addicted pa je bit ce do toga :)

      Delete
  8. čudno, meni je savršen. mazala sam ga do sad preko jednog tamno teget, i nisam prestajala da gledam u nokte. mislim da mu bazna boja koju si izabrala ubije efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isprobala i preko plavog, pa mi se nije svidjelo :D

      Delete
  9. I just looove this combination ! looks great :)

    ReplyDelete
  10. predivni nokti i kombinacija :)

    ReplyDelete