Monday, March 4, 2013

golden rose jolly jewels 115

Napokon i u mojim rukama, tj. na noktima jedan GR Jolly Jewels lak. Draga prijateljica me iznenadila i poslala mi ga za rođendan. Baš sam ovu nijansu najviše željela (doduše želim sve :D). Mislim da ne moram puno opisivati ovu divotu jer slike zapravo sve govore. Super prekriva u dva sloja, ali sljedeći put ću ga vjerojatno probati staviti preko kreč bijelog. Zbilja nema problema kod nanošenja, šljokice bez problema ostaju na noktu. Svakako preporučam staviti nadlak jer on sve fino zagladi.

 1 sloj Eveline 8u1, 2 sloja Golden Rose Jolly Jewels 115, 1 sloj Essence BTGN high gloss





Jeste li isprobali koji Jolly Jewels lak i kako vam se sviđa ova nijansa? :) 

9 comments:

  1. one of the swwtest polishes ever ;)

    ReplyDelete
  2. Ovaj mi lijepo izgleda, ali nije mi od top prioriteta, ima ih jos koje zelim, ali nekako se ne mogu natjerat kad se sjetim cijene

    ReplyDelete
  3. nemam nijedan ali imam china glaze duplić (tko je tu duplić a tko original, pitam se pitam) :D

    ReplyDelete
  4. Božanstven i bit će moj! :D

    ReplyDelete
  5. Imam zasad njega i #103, i moram skupit sve! predivni su :)

    ReplyDelete