Thursday, May 9, 2013

p2 sand style 040 illegal

Već ste vjerojatno vidjeli swatch ovog laka na domaćim blogovima pa vam vjerojatno  neće biti toliko zanimljivo čitati ovaj post i gledati fotke. Ali nema veze, ja sam ga ipak odlučila nalakirati i napisati moja iskustva. 
Trenutno su lakovi s teksturom pijeska mega popularni kod mnogih brendova, pa se tako i p2 (njemački brend kojeg drži njemački dm) odlučio za uvođenje 6 nijansi u svoju stalnu postavu. Pogledala sam mnoge swatcheve po netu prije nego sam se odlučila za ovu (i još jednu) nijansu. Sviđao mi se u bočici zbog prekrasnih šljokica koje u sebi sadrži, a odmah unaprijed sam znala da mi se njegov fniniš neće sviđati. Mogu reći da se nisam prevarila.
Radi se o krasnoj crvenoj nijansi prepunoj zlatnih i crvenih sitnih šljokica. Lak se maže apsolutno savršeno, prekriva u dva tanka sloja. Preporučam da pričekate da se prvi sloj potpuno osuši i tek onda nanesete drugi jer tako ćete najbolje postići pješčani efekt. Lak je predivan, ali meni jednostavno ne odgovara taj mat grubi osjećaj kad povučem noktima preko odjeće, kad podragam psa i kod uobičajenih kućanskih poslova. Naježim se od glave do pete i jednostavno ne mogu progutati taj njegov mat finiš.





Ako i vi već unaprijed znate da vam ovakav finiš neće odgovarati, a nijansa vam je super, nema problema. Hvala onom tko je izumio nadlak!!! Za potpuni ludi sjaj će vam trebati dva sloja nadlaka jer se prvi sloj skoro potpuno upije u lak. Drugi sloj se sjaji kao lud! S nadlakom ćete zapravo dobiti lak baš onakav kakav  je u bočici.



Imate li koji lak s pješčanim finišom bilo kojeg brenda i kako vi podnosite njegovu teksturu kad se osuši? :)

7 comments:

  1. ja ih još odbijam kupiti upravo zato što znam da mi se finish neće sviđati. Iako su mi Misslyn-ci divni. I sve mislim da ću ipak pasti na to :/

    ReplyDelete
  2. prelep prelep! meni je finiš odličan, imam več nekoliko opija.

    ReplyDelete
  3. savršen je! nadam se da će p2 doći i kod nas...

    ReplyDelete
  4. Zasad sam probala misslyn diamonds tamno plavi i meni su super i sami i s top coatom, svidja mi se ovaj crveni :)

    ReplyDelete
  5. meni su ove teksture super, volim si prelazit jagodicama preko noktiju ;)
    ovako utopljen u nadlak isto super izgleda :D

    ReplyDelete
  6. Obožavam ih,super mi je finish,kako kaže Žana,stalno gladim nokte,a boje su predobre,ljepši su mi od OPI-ja ;)

    ReplyDelete